Vaalipäivä häämöttää

Kaksi päivää vaaleihin. Viimeinen vaalitapahtumamme on huomenna lauantaina 8.4. klo 11-13. Silloin on vielä mahdollisuus tulla tapaamaan ehdokkaitamme. Sunnuntai-iltana vietämme vaalivalvojaisia ravintola Palowoudissa.

Kuntavaaleissa 2008 saimme yhden valtuustopaikan, Sami Savio pääsi silloin ainoana perussuomalaisena valtuustoon 2,7% vaalituloksella. Kuntavaaleissa 2012 saimme yhdeksän valtuustopaikkaa ja tuloksemme oli 18%. Saimme siis yhdeksän kertaa enemmän paikkoja ja teimme 15,3% nousun. Eduskuntavaaleissa 2015 ylöjärveläiset äänestivät kaikista eniten perussuomalaisia. Ylöjärvi sai ensimmäisen kansanedustajansa 36-vuoteen, perussuomalaisten Sami Savion.

Koska media ei jostain syystä halua kertoa, että mitä kaikkea perussuomalaiset ovat saaneet tähän mennessä hallituksessa aikaan, niin tässä olkaa hyvät. Hallituksessa on kolme puoluetta, kannattaa muistaa mikä puolue siellä yrittää puolustaa mm. pienituloisia ja vanhuksia sekä ajaa tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa. Perussuomalaiset eivät tilanneet maahamme yli 32 000 turvapaikanhakijaa. Hallituksen 80-kohtaista turvapaikkapoliittinen toimenpideohjelma on perussuomalaisten käsialaa. Sitä tuleekin vauhdittaa kiireellä eteenpäin. Oletan, että hallituskumppanit ovat samaa mieltä asiasta. Perussuomalaiset ovat tehneet loistavaa työtä kuluneella valtuustokaudella Ylöjärvellä ja koko maassa. Olemme horjuttaneet vanhoja “hyväksi koettuja” tapoja ja hyväveli-kerhoja sekä tehneet paljon hyviä päätöksiä. Ylöjärvellä meidän ansiostamme myös päätöksenteosta on tullut avointa ja läpinäkyvää. Velkaantuminen on saatu taitettua. Olemme tulleet tänne jäädäksemme. Toivottavasti jokainen muistaa äänestää.

Vielä pieni rutistus loppuun ja sunnuntaina otetaan taas Kuntajytky!

Kirjoitettu 7.4.2017