Uusi valtuustoryhmä, uudet kujeet

Kuntavaaleista on vierähtänyt muutama viikko. Nykyinen valtuustoryhmämme piti viimeisen ryhmäkokouksensa 18.5. ja pidimme perään tulevan valtuustoryhmämme järjestäytymiskokouksen. Perussuomalaisten Ylöjärven valtuustoryhmä 2017-2021 kokoonpanolla on nyt järjestäytynyt ja muodostettu. Mauri Heiska jatkaa valtuustoryhmän puheenjohtajana ja Tomi Saaristo varapuheenjohtajana.

Nykyisen Ylöjärven kaupunginvaltuuston viimeinen kokous oli maanantaina 22.5. Kokouksen jälkeen neuvottelut muiden puolueiden kanssa jatkuivat myöhään iltaan ja ryhmät pääsivät lopulta luottamuspaikkojen jakamisesta sopuun. Perussuomalaiset valitsivat 26.5. pitämässään kokouksessaan omat henkilönsä tuleville luottamuspaikoille. Uusi kaupunginvaltuusto aloittaa virallisesti 1.6. ja ensimmäinen kokous on maanantaina 5.6.

Lämmin kiitos vielä teille kaikille meitä äänestäneille ihmisille! Tästä on hyvä jatkaa paremman Ylöjärven puolesta.

Kirjoitettu 30.5.2017