Savio tavoittelemaan jatkokautta

Pirkanmaan Perussuomalaiset ovat nimenneet ensimmäiset ehdokkaansa vuoden 2019 eduskuntavaaleihin. Ehdokkaiden joukossa on ylöjärveläinen kansanedustaja, diplomi-insinööri ja ekonomi Sami Savio. Savio on toiminut myös eduskuntaryhmänsä toisena varapuheenjohtajana kesästä 2017 lähtien.

Muut nimetyt ehdokkaat ovat: Sakari Puisto (Tampere), Heikki Luoto (Tampere), Veijo Niemi (Lempäälä), Jaana Ristimäki-Anttila (Pirkkala), Rauno Mäki (Hämeenkyrö), Veikko Vallin (Tampere), Lassi Kaleva (Tampere), Sami Kymäläinen (Orivesi) ja Erika Veltheim (Tampere).

”Meillä on todella vahvoja ehdokkaita ensi keväänä pidettäviin vaaleihin. Tämä antaa itseluottamusta koko kenttäväelle ja uskon, että suomalaisten hyvinvointia ja turvallisuutta ajava politiikkamme antaa hyvän tuloksen tulevissa vaaleissa”, toteaa Perussuomalaisten Pirkanmaan piirin puheenjohtaja Harri Vuorenpää.

Perussuomalaisten Pirkanmaan piiri asettaa eduskuntavaaleihin täydet 19 ehdokkaan listan. Seuraavan kerran ehdokkaita nimetään kesän jälkeen. Eduskuntavaalien varsinainen vaalipäivä on 14.4.2019.

Kirjoitettu 24.6.2018