Pirkanmaan Perussuomalaiset nimesivät ensimmäiset ylöjärveläisehdokkaansa maakuntavaaleihin

Pirkanmaan Perussuomalaisten piirihallitus on nimennyt ensimmäiset maakuntavaaliehdokkaansa. Maanantaina julkistettujen ehdokkaiden joukossa on kolme ylöjärveläistä perussuomalaista: Ylöjärven Perussuomalaisten puheenjohtaja, kaupunginvaltuutettu ja kaupunginvaltuuston varapuheenjohtaja Tomi Saaristo, kaupunginvaltuutettu Henrik Pajunen ja Ylöjärven Perussuomalaisten taloudenhoitaja, kirkkovaltuutettu, lapsi- ja nuorisoneuvoston vpj ja varhaiskasvatuksen johtokunnan jäsen Tuija Hirsimäki. Lisää ehdokkaita nimetään lähitulevaisuudessa.
– Suhtautumisemme koko sote- ja maakuntauudistusta kohtaan on hyvin kriittinen, kuten muillakin perussuomalaisilla. Vastustamme koko hanketta ja toivomme, että se kaatuu. Olemme kuitenkin vaaleissa mukana aidosti ja täysillä, jotta pääsisimme ajamaan oikeudenmukaista perussuomalaista politiikkaa maakuntavaltuustossa sekä pidettyä Ylöjärven ja sen asukkaiden puolia, ylöjärveläisehdokkaat painottavat.
Kirjoitettu 28.5.2018