Markku Mäki-Ventelän muistoa kunnioittaen

Pitkäaikainen Ylöjärven kaupunginvaltuutettu ja kaupunginhallituksen jäsen, perussuomalaisten Markku Mäki-Ventelä menehtyi sunnuntain ja maanantain välisenä yönä.

Mäki-Ventelä oli siviiliammitaltaan ylikonstaapeli. Hänet valittiin ensimmäisen kerran Ylöjärven kaupunginvaltuustoon vuoden 2004 kuntavaaleissa ja hän toimi kaupunginvaltuutettuna yhtäjaksoisesti tähän päivään saakka. Maaliskuussa 2020 Mäki-Ventelä siirtyi perussuomalaisiin ja hänet valittiin 2021 kuntavaaleissa viidennelle valtuustokaudelleen keräten kolmanneksi eniten ääniä perussuomalaisten listalta.

Ylöjärven kaupunki kunnioitti Markku Mäki-Ventelän muistoa suruliputuksella kaupungintalolla maanantaina.

– Markku oli hieno ja suoraselkäinen mies joka toimi luottamustehtävissään aina rauhallisesti ja harkitsevasti, pitäen sen minkä lupasi ja hän oli ennen kaikkea mukava kaveri sekä mainio seuramies, Ylöjärven Perussuomalaisten valtuustoryhmä linjaa.

Ylöjärven Perussuomalaiset jäävät muistelemaan Markkua suurella lämmöllä ja ottavat osaa hänen omaistensa suureen suruun.

Markku, kiitos kaikesta ❤

Kirjoitettu 4.7.2022