Laura Huhtasaarelle predesidentinvaalien kolmas sija + muutama kuva Pirkanmaan kiertueelta

Presidentinvaalit on käyty ja Laura pokkasi komean pronssisijan. Tämä on Perussuomalaisten kaikkien aikojen paras sijoitus presidentinvaaleissa. Lauran äänimäärä oli suurempi kuin vasemmiston ehdokkaiden äänimäärät yhteensä. Taakse jäi myös vanhoja konkareita sekä ministeritaustan omaavia henkilöitä.

Laura uhrasi lähes kaiken vapaa-aikansa usean kuukauden ajan, kiersi ympäri Suomea toritapahtumissa sekä piirien ja yhdistysten kokouksissa. Ei näyttänyt koskaan uupumuksen merkkejä, vaan jaksoi aina hymyillä ja olla positiivinen. Kampanjatiimi, talkooväki ja lukuisat puolueaktiivit tekivät myös korvaamatonta työtä mm. järjestämällä tapahtumia, pystyttelemällä telttoja, grillaamalla makkaroita, päivystämällä vaalimökeillä ja jakamalla vaalimateriaalia räntäsateessa keskellä yötä, hymyssä suin tietysti. Tämä suunnaton innostus ja aktiivisuus Lauran eteen ei rajoittunut ainoastaan puolueen jäseniin, sillä todella moni puolueeseen kuulumaton henkilö oli myös tekemässä vaalityötä. Näin toimii ihmiset jotka uskovat aidosti omaan ehdokkaaseensa ja asiaansa.

Tämä oli hieno ja tärkeä matka. Jyväskylän jälkeisten tapahtumien jälkeen voimme todeta, että puolue on yhtenäisempi kuin koskaan aiemmin. Tämä loi erittäin vahvan kivijalan seuraaviin eduskuntavaaleihin, tästä on hyvä jatkaa. Onnittelut vielä kerran Lauralle!

Muutama kuva Lauran Pirkanmaan kiertueelta 12.1.2018

(Sastamala-Nokia-Akaa-Valkeakoski-Tampere-Tampereen yliopisto)