3269 kertaa kiitos! – Perussuomalaisista Ylöjärven suurin puolue

Kuntavaalit on käyty. Perussuomalaiset sai 13 kaupunginvaltuutettua 23,8% vaalituloksellaan ja nousi Ylöjärven suurimmaksi puolueeksi! Saimme 7 lisäpaikkaa kaupunginvaltuustoon ja teimme 11,3% nousun viime kuntavaaleihin 2017 verrattuna. Ylöjärvestä tuli kuntavaalien myötä Suomen suurin kunta, jossa perussuomalaiset ovat johtava puolue.

3269 kertaa kiitos kaikille meitä äänestäneille!

Perussuomalaisten uudet kaupunginvaltuutetut ovat:

Sami Savio, Mauri Heiska, Markku Mäki-Ventelä, Erja Pelkonen, Tomi Saaristo, Hannu Ruuska, Inga-Mari Lehti (uusi), Toni Kolehmainen, Henrik Pajunen, Juha Alhamo (uusi), Panu Koski (uusi), Juha Tuominen (uusi) sekä Jari Niemi (uusi).

Varavaltuuteuiksi nousivat:

Janne Pajunen, Teemu Koponen, Minna Koskinen, Jan Salminen, Hermanni Nieminen, Ari Palmi, Tero Lehtonen, Jukka Jussila, Linda Kyllöinen, Heidi Mustajärvi, Janne Selin, Tuija Hirsimäki sekä Oskari Viljanen.

Ylöjärven ääniharava oli Sami Savio joka keräsi huimat 871 ääntä. Perussuomalaiset viettivät vaalivalvojaisiaan Ravintola Palowoudissa railakkaan juhlatunnelman merkeissä. Vaalivoittoa oli juhlistamassa suuri joukko paikallisia perussuomalaisia.

– Onhan tämä ihan jäätävää, Ylöjärven Perussuomalaisten puheenjohtaja Tomi Saaristo kommentoi Ylöjärven uutisten toimittajalle puhelimitse.

– Nöyrä kiitos kaikille, jotka äänensä ovat antaneet. Ei voi olla muuta kuin onnellinen tällaisesta vaalituloksesta. Etenemme yhteistyöllä ja hyvällä hengellä, perussuomalaisten valtuustoryhmän puheenjohtaja Mauri Heiska totesi tyytyväisenä

Perussuomalaisten uusi valtuustoryhmä kokoontui heti maanantai-iltana. Paikkaneuvottelut alkavat ensi viikolla perussuomalaisten johdolla.

Kirjoitettu 17.6.2021